lørdag 19. mars 2011

Jon (kanon)

I dag er det full rulle her i huset, Mette og Carina styrer til med reinsdyrmiddag til 13 personer - imponerende! Jeg for min del skal på dansekveld i dag. Jon kommer fra Oslo for å spille sammen med Sindre. Tenkte jeg kunne legge ut noen bilder jeg tok i sommer av Jon og den nye fela hans. De er tatt på Folkemuseet på Bygdøy i Oslo, der jeg jobber om sommeren! Har i et tidligere innlegg lagt ut et av bildene jeg tok den samme dagen, men fikk lyst til å ta med noen til :)
Ha en fin kveld :)

2 kommentarer:

  1. Du òg må ha ein fin kveld, Anbjørg, me snakkast på dansegolvet :)
    (Og elles tenkte eg eg skulle lata vera å sei kor godt eg likar desse bileta dine av Jon, for det veit du frå før, men eg klarar ikkje lata vera. Flink er du!)

    SvarSlett

Kommenter gjerne!