lørdag 5. mars 2011

Hurra for NORGE!

Nå har jeg sett på mer ski enn jeg noensinne har gjort tror jeg. VM i Norge er moro!! Og i dag toppa det seg jo med overlegen seier fra Johaug, hun er jo helt RÅÅ! Makan! Da er det moro å være norsk merker jeg :) Hurra for Norge!
Bildet er nok tatt av mamma eller pappa en 17. mai for mange mange år siden, men jeg gliste omtrent like bredt da Johaug gikk sjarmøretappen inn i mål i stad :) Herlige greier!

Da vi satt i sofaen og så på, skinte sola gjennom ruta i stua. Og jeg kjente at en skitur hadde gjort godt! Audun, Ingeborg, Silja, Doug, Maria og Torbjørn er på skitur i dag i finværet, mens jeg sitter hjemme med forkjølelse og eksamenslesing. Da er det godt å kunne mimre til hytteturen på hytta til Betina, med de supre Tønsbergjentene mine, vinteren 2009. Det var en herlig tur med masse kos. Vi ser ikke fullt så spreke ut som Johaug og Bjørgen kanskje, men vi koste oss som bare det allikevel! :)
For en HERLIG gjeng!! Er så vanvittig glad i disse jentene her! :)
(bildene nr. 1, 2, 5 og 9 i kollasjen har Maria Stephansen tatt)
Ha en fortsatt strålende dag!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter gjerne!