torsdag 3. mars 2011

Gla'melding :)

Her driver jeg og lader opp til bursdagsfest i kveld, bollene er bakt (litt uhell med ovnen som viser seg å være litt ødelagt, så de er litt klissete, men med litt nonstop på toppen regner jeg med at det ordner seg og at de forsvinner fort!), Carina er i gang med kakebaking - gleder meg til å smake på resultatet (hun er så smart at hun lager kake som ikke trenger å stekes i ovnen) :) Det blir med andre ord ordentlig feiring i dag!

En annen bra ting er at jeg endelig har fått mail fra Karl Henrik på Fotoakademiet på Tjøme om at premien jeg vant for snart et års tid siden, nemlig en fotoworkshop helg, nå skal la seg ordne. Premien vant jeg i en av Fotoverden sine konkurranser, der temaet var vann. Det har vært mye kluss med Fotoverden som ikke har ordnet med premien slik som forventet. Men da jeg tok saken i egne hender og sendte mail direkte til Karl Henrik, var det null problem. Så nå er det bare å finne en ledig dato der det passer og er ledig plass på en workshop - og så kan jeg se fram til 2 fulle dager med masse fokus på foto!! HURRA!! 
Dette bildet vant jeg med

Så nå er jeg hoppende glad og klar for å få mange koselige venner på besøk i kveld! :)
Bildet er fra en fin tur sammen med Audun på Verdens Ende tidlig i januar :) Har mange fine bilder fra den turen, så kan hende det kommer flere etterhvert. Her er det Audun som er fotograf :)
Ha en fin dag :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter gjerne!