mandag 15. november 2010

Sukkersøtt

Hjemme hos oss går det i kake for tiden! Tror det kan være fordi det nærmer seg eksamenstid, og da er det mye mer morsomt å gjøre alt annet enn å lese. Jeg redigerer bilder, og lager blogg - Carina baker kake!!

På torsdag bakte hun denne fantastiske kaken her i anledning eXtravadance sitt julebord. Det ble første gang hun prøvde seg på å lage fondant, dette ligner på marsipantrekk på kake men er i stedet laget av marshmellows og melis, og jeg vil si at hun absolutt lyktes i forsøket! Den så nyyydelig ut og smakte visstnok helt fantastisk også! Bra jobba :)

Et av ordene i fotoutfordringen er chocolate/sweets og da passet det seg med bilder av denne søte og gode sjokoladekaken :)

Finere kake er det lenge siden jeg har sett!! :)

Ha en fortsatt fin dag!

5 kommentarer:

  1. NAAAAM!
    Sender dere en i posten til Oslo?
    <3

    SvarSlett
  2. så flink du er anbjørg! har sett igjennom bildene dine- fantastisk! :-) og ja, kaken var nydelig! det derre kollektivet deres er fylt til randen av talenter ;)

    SvarSlett
  3. Gubbevares, tenk å gjera noko slikt! Eg er nøgd berre eg får litt glasur på mine kaker... Ho har ikkje vurdert å byta ut handelshøgskulen med konditoryrket?

    SvarSlett
  4. Jeg legger grunnlaget med handelshøyskolen, så kan det bli litt ordentlig business ut av det seinere ;)

    SvarSlett
  5. I really liked this part of the article, with a nice and interesting topics have helped a lot of people who do not challenge things people should know... you need more publicize this so many people who know about it are rare for people to know this... Success for you.....!!!

    SvarSlett

Kommenter gjerne!