onsdag 24. november 2010

Lengter til sommer, sol og friii :)

Nå som jeg sitter her i mørket, litt sent på kvelden etter intense dager med jobbing i forkant av eksamen, så er det lett å lengte til sommer og sol. Fikk lyst til å poste dette jordbærbildet som jeg syns er så fint :)
Knytter det til fotoutfordringen min, og da til ordet "strawberries" såklart. Kan hende det kommer et litt "annerledes" bilde noen gang, men det ser visst ut til at min utfordring kanskje blir preget av litt "standard"-bilder, men det gjør da ingenting. Syns standardbilder er fine de også jeg.. :)

Bildet er tatt på verandaen hjemme i Tønsberg en heeerlig sommerkveld mens mamma og jeg lager jordbærsyltetøy... Mmmmm :)

Ble ikke mye til annet snakk, eller noen dype tanker.. Jeg vender heller tilbake til bøkene!

Ha en fortsatt fin kveld/natt/forhåpentligvis morgen for dere som har litt vett i hodet og ikke er så sent oppe :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter gjerne!