fredag 12. november 2010

Flere uttrykk!

Da har jeg valgt meg ut to andre "uttrykk"-bilder som jeg har lyst til å delta med i konkurransen til Fotoverden. Jeg syntes dette temaet var litt vrient, hvordan gir man et bilde av uttrykk? Er det bilde av noe som gir uttrykk for noe? Eller er det bildet av et uttrykk i seg selv? Er det et ansiktuttrykk? Vel, nå har jeg tre vidt forskjellige bilder med i konkurransen, så får vi se om dere andre også er enig at disse er bilder av uttrykk :)
Her er det Carina som leker seg som pønker en kveld :) Det var temakveld med "Person på P" som tema som var utgangspunktet for det påfunnet..
Mitt eget øye...
Velger også å linke bildet av Carina til fotoutfordringen min, og da til ordet "mask". Tror jeg faktisk også i samme slenge knytter bildet av øyet mitt til ordet "eye", fordi det til nå er det fineste bilde av et øye jeg har tatt. Kanskje blir det byttet ut en gang, men for nå vil jeg ha det bildet! :)

Ha en fortsatt fin dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter gjerne!