onsdag 30. mars 2011

Løver

Jeg jobber på spreng med skole om dagen, snart er jeg i mål med denne bacheloren og det føles herlig! Til sommeren starter en ny epoke, og det gleder jeg meg til :) Men mye skjer før den tid, så er bare å prøve å se gledene i de små/halvstore tingene og holde ut med stresset som skolen fører med seg!

Jeg tenkte jeg skulle legge ut denne lille sammensettingen av noen løvebilder jeg tok i Afrika da jeg var der i påsken i fjor. De to siste årene har jeg vært utenlands i påskeferien, men i år blir det en skikkelig norsk påskeferie med ski, appelsiner og kvikklunch, jeg skal på hytta til Audun oppe på Tynset og gleder meg veldig! Men ja, tilbake til løvebildene. Grunnen til denne kolasjen, var at jeg fikk en koselig telefon fra mamma i går - og da hadde hun nettopp pratet med en liten gutt som går i 2. klasse på skolen hennes. Han var såå fascinert av ville dyr, og da mamma fortalte at datteren hennes hadde vært i Afrika og sett løver på ekte og at en av løvene hadde gått rett forbi bilen jeg satt i, da var han i ekstase. Så da spurte mamma om jeg ikke kunne sende noen bilder av løvene. Her kommer kolasjen Ole Jørgen fikk :)
Et koselig avbrekk i en studenthverdag, veldig hyggelig å få vist frem bildene mine på flere måter. Og på den måten få mimret litt tilbake også. Jeg merker jeg føler meg heldig som får muligheten til å dra så mye rundt og se nye steder og oppleve fine ting, både her hjemme og i utlandet! 

I helgen var jeg f.eks. i Oxford og besøkte Elisabeth. Vi hadde noen innholdsrike dager med masse moro - og dere skal ikke se bort i fra at det kommer noen bilder fra helgen framover. Men ikke i dag, nå er det tilbake til SCM-boka!

Ha en fin dag videre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter gjerne!